חוב לאחר ניתוק - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • יגאל

    נשלח ע"ייגאל 16:56, 21 באוגוסט 2015

    שלום. הייתי לקוח של סלקום. המנוי שלי עמד על 69 ש"ח לחודש. בחודש האחרון שלי בחברה קבלתי חיוב של 120 ש"ח מסיבות שלא היו ברורות לי, אך לפי טענת החברה החיוב הוא על גלישה, למרות שהמנוי שלי כלל גלישה (ולא הייתי בחו"ל או בבקעת הירדן). בגין סיבה זו החלטתי להתנייד לחברה אחרת. תוך כדי כך נציג סלקום הסביר לי שפנייתי בנוגע לחיוב הלא ברור תבדק, ותוחזר לי תשובה. אומנם לא קבלתי תשובה על פנייתי ואף אחד לא חזר אליי, לאחר שנה וחצי קבלתי צלצול מהעו"ד מטעם חברת סלקום שהודיע לי על כך שהחוב שלי לחברה עומד על 470 ש"ח. העו"ד טוען שהחיוב ההתחלתי עמד על 186 ש"ח (למרות שנאמר לי 120), כמו כן הוא טוען שהחברה הודיעה ב-sms על כך שקיים חוב (לא קבלתי הודעה כזו), בנוסף עו"ד טוען שנשלח אליי מכתב לדואר לפני חודשיים. השאלה הנשאלת היא: לאור העובדה שהחברה הבטיחה לחזור אליי עם תשובה לגבי החיוב ולא חזרה, האם כעת החברה רשאית לחייב אותי בסכום של 470 ש"ח עקב אי תשלום במועד המיועד לכך? והאם מקובל להודיע על חוב בהודעת sms, או בכל דרך אחרת מלבד חיוג ללקוח, במיוחד לאור העובדה שהחברה הבטיחה לחזור אליי (עוד במעמד פנייתי לגבי החיוב המופרז), אך לא חזרה? מבקש להתחשב בעובדה, שידוע שבתהליך הניוד החברה המניידת פונה לחברת הלקוח ומעבירה בקשה על ניתוק ושחרור המספר של הלקוח, בשלב זה, כידוע לי, החברה המנתקת אמורה לבדוק את החיובים של הלקוח לחברה טרם הניתוק ולהודיע עליהם ללקוח. דבר זה לא נעשה! תודה.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    15:20, 8 באוקטובר 2015

    שלום רב,
    לאור הכתוב, במידה ויש לך אסמכתא כלשהי(למשל אישור בכתב, שם נציג/יום בו הובטחה ההבטחה/שם מרכז השירות) לכך שהובטח לך שחברת הסלולר תפנה אליך ובפועל לא פנתה אזי נראה כי יש בידך אסמכתא טובה להעלת טענותיך.
    במידה ואין לך אסמכתא כזו אזי המלצתי הינה כי תפנה אל החברה ובקש את העדות לכך שנעשתה אליך פנייה.במידה ואין בידך אסמכתא אזי תתקשה לדעתי להוכיח טענתך כי הובטח לך שיחזרו אליך.
    \
    בהצלחה



    ככלל, חברת הסלולר יכולה לפנות ולעדכן באופנים שונים מלבד

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.