תביעה נגד סלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • מרינה

    נשלח ע"ימרינה 16:03, 8 באוקטובר 2015

    בחודש אוגוסט התקשרו אלי מחברת סלקום והציעו תוכנית ב 49 שקל לחודש למספר. אני מחזיקה 4 מספרים. שני מספרים נכנסו ב04.08 ביוצאו (נויידו בחזרה מחברת סלקום לפלאפון בגלל מחיר טוב יותר)ב06.08 ושני מספרים הנותרים נכנסו ב11.08 ויוצאו (נויידו בחזרה מחברת סלקום לפלאפון)ב13.08 . 4 המספרים נויידו לסלקום בתוכנית 49 ש"ח בתאריכים שונים בגלל בעיות ניוד של 4 מספרים בבת אחת בחברת סלקום. לאחר חודש מגיע אלינו חשבונית של 500 ש"ח על התוכנית על חודש שלם כשבפועל היינו בתוכנית בכללי 4 ימים. הגענו לחברת סלקום לבירורים והם נתנו תשובה שלפי החוק הם לא יכולים לתת לנו חשבון יחסי על ה4 ימים שהיינו בסלקום אלה רק חשבון כולל(כמובן לפי החוזה לא רשום על תשלום כולל אם יוצאים מהתוכנית\חברה). לשאלה שלי: האם קיים חוק בחברות סולולריות שהתשלום הוא כללי על החבילה לחודש שלם והם לא מתחייבים לעשות תשלום יחסי על הכמות ימים שהייתי בחברה.

    השב
  • 12:40, 13 באוקטובר 2015

    גם אותי הם חיבו על חודש מלא עקב ניוד מספר לחברה מתחרה

    תגובה
  • 14:31, 15 באוקטובר 2015

    אשמח לדעת איזה כיוון הצליח לכם. גם אני הסתבכתי איתם באופן דומה. הם לא מאפשרים תוכנית ללא חיוב חודשי.

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    19:32, 8 בנובמבר 2015

    שלום רב,
    במידה ובתנאי ההסכם לא כתוב או לא נאמר לך תנאי זה אזי יצכן ויש צדק בטענותיך..
    המלצתי הינה כי תפני בכתב באמצעות דאור רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר והעלי טענותיך.
    חברת סלולר ככלל, מחוייבת לענות על מכתבים מעין אלו.
    בהצלחה

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.