חיוב חודש מלא על עשרה ימים - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • מיתר

    נשלח ע"ימיתר 11:49, 13 בינואר 2016

    בהתחברותי לחברת סלקום נאמר לי שאשלם 59 שקלים על חבילה ללא הגבלה למשך 12 חודשים. לאחר חודש החשבוניות הגיעו על סך 62 שקלים וההסבר היה שאני משלמת על סים, מה שלא נאמר לי בשיחה הראשונה. קיבלתי את התשובה והמשכתי לשלם. כאשר התנתקתי קיבלתי חיוב של 100 שקלים ולאחריו חיוב של 60 שקלים. הטענה היתה שנגמרה לי החבילה ולכן אני משלמת 100 שקלים ושאין בסלקום חשבון יחסי ולכן אני משלמת מחיר מלא על עשרה ימים. ו60 השקלים הם קנס על כך שלא החזרתי את הסים תוך 14 יום והוא מושאל. האם חברת הסלולר יכולה להעלות לי את החבילה בלי לידע אותי למרות שנגמרו לי 12 החודשים? הרי לא חתמתי על שום דבר, וכן על עניין הסים. והאם זה חוקי לגבות חודש מלא על עשרה ימים, גם על כך לא ידעו אותי כשהתחברתי. תודה ויום נעים!

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    13:27, 14 בינואר 2016

    שלום רב,
    ככלל לא ניתן להעלות מחיר חבילה ללא אישור הלקוח, ככלל, במידה ולא עדכנו אותך שהתחברת נראה כי לאור הכתוב יש לך זכויות טענה בדבר חיוב יתר לעניין זה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.