• 18 בפברואר 2016

    גולן טלקום גבו כסף על טעות שלהם

    הצטרפתי לגולן טלקום בתאריך 18/1/16 כנראה במהלך שיחת ההצטרפות נאמר לי שאני צריכה להפעיל סים עד ל 7/2/16 )לטענתם(הכל אופן הכרטיס הגיע אלי בדואר רגיל רק בתאריך (11/2/16) ואז הפעלתי סים עכשיו הם טוענים שבגלל שהפעלתי מאוחא הם רוצים לגבות עוד 100ש"ח בכדי לעהוא לתוכנית אחרת כי לתוכנית שלי פג הזמן..למה אני צריכה לשלם על פשלה שלהם??מה אני יכולה לעשות נגד?

    18 בפברואר 2016
  • 20 בפברואר 2016

    גולן טלקום גבו כסף על טעות שלהם

    שלום רב
    לאור הכתוב, נראה כי הצדק עימך,
    המלצתי הינה כי תשלחי מכתב עם נסיבות המקרה לחברת הסלולר בדואר רשום עם אישור מסירה.
    בהצלחה

    20 בפברואר 2016
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?