• 25 באפריל 2016

    פרטנר - LG G4 פגום במסגרת האחריות

    שלום רב,

    לפני פחות משנה רכשתי מפרטנר מכשיר מדגם LG G4. הובטחה לי אחריות מלאה ומורחבת. (לא עברה שנה)
    לפני כחודשיים , המכשיר שלי נשלח למעבדה לתיקון מסך שבור. נמסר לי כי הוא יעבור בדיקה מקיפה לפני תיקונו על מנת לוודא שהוא תקין. ואכן נמצא תקין לחלוטין. המכשיר חזר ועד לפני מס' ימים עבד רגיל.
    לפני מס ימים הוא לפתע הוא כבה . לאחר מכן נדלק - נתקע ושוב כבה. וחוזר חלילה.
    למיטב הבנתי (ובאמצעות חיפוש קליל בגוגל גם ניתן להבין) מדובר בדגם פגום ובתקלה ידועה של היצרן. ישנה אפילו תובענה ייצוגית נגד היצרן בעולם ואלפי מקרים כמוני.

    אך בפרטנר טוענים כי במכשיר שלי ישנה קורוזיה ומתנערים מאחריות. הם מסרבים להחליף לי למכשיר חדש.

    כעת אני עוברת עוגמת נפש חמורה, אני מוגבלת ביכולת שלי לעבוד מאחר ואני משתמשת במכשיר חליפי שלא עונה על צורכי עבודתי.
    נסעתי לסניף של החברה ביום חופש מהעבודה אשר עלה לי כ470 ש''ח, טלפונית שוחחתי לפחות עם כ-5 נציגים שונים עד לקבל תשובה סופית - לא מתקנים ולא מחליפים לי את המכשיר וטוענים שיש לי קורוזיה ועל קורוזיה אין ביטוח מאחר ומדובר בנזק שכביכול אני גרמתי.

    הם רוצים שאשלם כ900 ש''ח עבור מכשיר חדש זהה למרות שמדובר במכשיר פגום.

    בנוסף, איני מאמינה שזו בעיה של קורוזיה שכן כאשר היה אצלי הוא כן נדלק. כמו כן לפני שנמסר לי בתיקון קודם נאמר לי שהוא תקין לחלוטין. איך כעבור חודש הוא קיבל לפתע קורוזיה? דווקא מה שלא בגדר האחריות? ואין באפשרותי לדעת מה עבר על המכשיר מאז שנמסר ומדוע הם טוענים שיש בו קורוזיה שכן לא עבר שום הרטבה/לחות/גשם ונעשה בו שימוש סביר ונכון.

    כמו כן למיטב ידיעתי גם קורוזיה ניתן לתקן.

    האם יש לי מה לעשות במקרה זה?

    בברכה ותודה מראש,
    ג'ני.

    25 באפריל 2016
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 10 במאי 2016

    פרטנר - LG G4 פגום במסגרת האחריות

    שלום ג'ני.
    איני מכיר את תוצאות המעבדה. המלצתי ראשית הינה פנייה אל חברת פרטנר בדרישה לקבל את תוצאות המעבדה.
    ככל ואינך מסכימה עם התוצאות, ביכולתך לבקש לבדוק פעם נוספת במעבדה שונה.
    בהתאם לתוצאות הבדיקות ניתן יהיה לבחון כיצד לפעול.
    בהצלחה

    10 במאי 2016
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?