open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 5 ביולי 2016

            הובטחה חבילת חול מוזלת בזמן התחברות לסלקום ולא סופקה לפי בקשה

            בפברואר 2016 העברתי לסלקום שלושה קווים של משפחה שלי
            הנציגה, שדרכה עשיתי את ההעברה היא אודיה:
            התכנית כוללת חבילת פנים במחיר זהה למחירים בחברות סלולר אחרות : 39+39+49 ש"ח,
            וחבילת חול של 3 GIGA אינטרנט בעלות של 19 ש"ח לכל קו לניצול חד פעמי תוך שנה מזמן ההתחברות.
            מה שבפועל גרם לי לעבור לסלקום היא בעצם חבילת חול מאוד אטרקטיבית.
            אתמול ניסיתי להפעיל את חבילת חול והנציגה של סלקום הודיעה לי שאין לי תכנית כזו, ובכלל לא היה ולא נברא דבר כזה.
            נראה לי שרימו אותי.
            מה אפשר לעשות ?

            5 ביולי 2016
          • 11 באוגוסט 2016

            הובטחה חבילת חול מוזלת בזמן התחברות לסלקום ולא סופקה לפי בקשה

            שלום,
            ככל ויש לך אסמכתאות בכתב לסיכומים שנערכו בינכם אזי המלצתי הינה כי תשלח מכתב רשום לחברת הסלולר, פרט במכתב את אותו הסיכום בכתב המעיד על החבילה ומאפייניה ודרוש את קיומו של ההסכם.
            במידה ואין לך תיעוד בכתב לסיכומים, המלצתי הינה כי תפנה אל חברת הסלולר במכתב רשום, פרט את נסיבות המקרה באופן המדויק ביותר, את המועד בו חתמת על ההסכם, את שם הנציגה ודרוש את קיומו של ההסכם עליו סוכם.
            ככלל, חברות סלולר מחויבות לענות על מכתבים בעניינים אלו. לאחר התשובה של חברת הסלולר ובהתאם לה, ניתן יהיה לבחון הגשת תביעה קטנה.

            בהצלחה

            11 באוגוסט 2016
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form