הובטחה חבילת חול מוזלת בזמן התחברות לסלקום ולא סופקה לפי בקשה - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • איגור ש.

    נשלח ע"יאיגור ש. 08:57, 5 ביולי 2016

    בפברואר 2016 העברתי לסלקום שלושה קווים של משפחה שלי הנציגה, שדרכה עשיתי את ההעברה היא אודיה: התכנית כוללת חבילת פנים במחיר זהה למחירים בחברות סלולר אחרות : 39+39+49 ש"ח, וחבילת חול של 3 GIGA אינטרנט בעלות של 19 ש"ח לכל קו לניצול חד פעמי תוך שנה מזמן ההתחברות. מה שבפועל גרם לי לעבור לסלקום היא בעצם חבילת חול מאוד אטרקטיבית. אתמול ניסיתי להפעיל את חבילת חול והנציגה של סלקום הודיעה לי שאין לי תכנית כזו, ובכלל לא היה ולא נברא דבר כזה. נראה לי שרימו אותי. מה אפשר לעשות ?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    12:01, 11 באוגוסט 2016

    שלום,
    ככל ויש לך אסמכתאות בכתב לסיכומים שנערכו בינכם אזי המלצתי הינה כי תשלח מכתב רשום לחברת הסלולר, פרט במכתב את אותו הסיכום בכתב המעיד על החבילה ומאפייניה ודרוש את קיומו של ההסכם.
    במידה ואין לך תיעוד בכתב לסיכומים, המלצתי הינה כי תפנה אל חברת הסלולר במכתב רשום, פרט את נסיבות המקרה באופן המדויק ביותר, את המועד בו חתמת על ההסכם, את שם הנציגה ודרוש את קיומו של ההסכם עליו סוכם.
    ככלל, חברות סלולר מחויבות לענות על מכתבים בעניינים אלו. לאחר התשובה של חברת הסלולר ובהתאם לה, ניתן יהיה לבחון הגשת תביעה קטנה.

    בהצלחה

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.