האם על פי חוק חברת פלאפון חייבת לעדכן לקוח אם הוראת הקבע שלו לא כובדה? - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • רועי כהן

    נשלח ע"ירועי כהן 19:11, 30 באוגוסט 2016

    קניתי פלאפון, מסתבר שהוראת הקבע לא כובדה. לאחר כחודש שוחחתי פעמיים בנושאים שונים עם החברה ולא נמסר לי שהוראת הקבע לא כובדה. לאחר שלושה חודשים התקשרתי ואמרתי שאני לא רואה שאני מחויב ואני רוצה לבדוק מדוע. נמסר לי ששלחו אליי מכתבים שהוראת הקבע לא כובדה ועכשיו כשעברו כבר שלושה חודשים מרגע רכישת המכשיר ולא שילמתי זה בטיפול של משרד עורכי דין ואם אני לא משלם את עלות כל המכשיר בפעם אחת ייפתח נגדי הליך הוצאה לפועל. מסתבר שהנציגה שהזינה את הפרטים כתבה כתובת לא נכונה שלי. לא הודיעו לי בהודעה/שיחה בשום שלב שהוראת הקבע לא מכובדת ועכשיו למרות שאני רוצה לשלם את החודשים שלא שולמו דורשים את כל הכסף. האם יש חוק שקובע שחייבים לעדכן אותי שהוראת הקבע לא כובדה? אשמח להפניה. מה לדעתך ניתן לעשות בנושא. תודה רבה מראש.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    14:02, 19 בספטמבר 2016

    שלום רב,
    ככלל, חברה מחויבת לעדכן את הצרכן במקרה שכזה ולא לפנות ישר אל הליכים משפטים וזאת מכח חוקים וחובות, כחובת תום לב, חוק החוזים.
    המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל משרד עו"ד של החברה והעלה טענותיך במטרה לסיים את המחלוקת.

    בהצלחה

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.