לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רועי כהן

האם על פי חוק חברת פלאפון חייבת לעדכן לקוח אם הוראת הקבע שלו לא כובדה?

קניתי פלאפון, מסתבר שהוראת הקבע לא כובדה. לאחר כחודש שוחחתי פעמיים בנושאים שונים עם החברה ולא נמסר לי שהוראת הקבע לא כובדה. לאחר שלושה חודשים התקשרתי ואמרתי שאני לא רואה שאני מחויב ואני רוצה לבדוק מדוע. נמסר לי ששלחו אליי מכתבים שהוראת הקבע לא כובדה ועכשיו כשעברו כבר שלושה חודשים מרגע רכישת המכשיר ולא שילמתי זה בטיפול של משרד עורכי דין ואם אני לא משלם את עלות כל המכשיר בפעם אחת ייפתח נגדי הליך הוצאה לפועל. מסתבר שהנציגה שהזינה את הפרטים כתבה כתובת לא נכונה שלי. לא הודיעו לי בהודעה/שיחה בשום שלב שהוראת הקבע לא מכובדת ועכשיו למרות שאני רוצה לשלם את החודשים שלא שולמו דורשים את כל הכסף. האם יש חוק שקובע שחייבים לעדכן אותי שהוראת הקבע לא כובדה? אשמח להפניה. מה לדעתך ניתן לעשות בנושא. תודה רבה מראש.

עו"ד נבו למפל

שלום רב, ככלל, חברה מחויבת לעדכן את הצרכן במקרה שכזה ולא לפנות ישר אל הליכים משפטים וזאת מכח חוקים וחובות, כחובת תום לב, חוק החוזים. המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל משרד עו"ד של החברה והעלה טענותיך במטרה לסיים את המחלוקת. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר