• 30 באוגוסט 2016

    האם על פי חוק חברת פלאפון חייבת לעדכן לקוח אם הוראת הקבע שלו לא כובדה?

    קניתי פלאפון, מסתבר שהוראת הקבע לא כובדה.
    לאחר כחודש שוחחתי פעמיים בנושאים שונים עם החברה ולא נמסר לי שהוראת הקבע לא כובדה.
    לאחר שלושה חודשים התקשרתי ואמרתי שאני לא רואה שאני מחויב ואני רוצה לבדוק מדוע.
    נמסר לי ששלחו אליי מכתבים שהוראת הקבע לא כובדה ועכשיו כשעברו כבר שלושה חודשים מרגע רכישת המכשיר ולא שילמתי זה בטיפול של משרד עורכי דין ואם אני לא משלם את עלות כל המכשיר בפעם אחת ייפתח נגדי הליך הוצאה לפועל.
    מסתבר שהנציגה שהזינה את הפרטים כתבה כתובת לא נכונה שלי.
    לא הודיעו לי בהודעה/שיחה בשום שלב שהוראת הקבע לא מכובדת ועכשיו למרות שאני רוצה לשלם את החודשים שלא שולמו דורשים את כל הכסף.
    האם יש חוק שקובע שחייבים לעדכן אותי שהוראת הקבע לא כובדה? אשמח להפניה.
    מה לדעתך ניתן לעשות בנושא.
    תודה רבה מראש.

    30 באוגוסט 2016
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 19 בספטמבר 2016

    האם על פי חוק חברת פלאפון חייבת לעדכן לקוח אם הוראת הקבע שלו לא כובדה?

    שלום רב,
    ככלל, חברה מחויבת לעדכן את הצרכן במקרה שכזה ולא לפנות ישר אל הליכים משפטים וזאת מכח חוקים וחובות, כחובת תום לב, חוק החוזים.
    המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל משרד עו"ד של החברה והעלה טענותיך במטרה לסיים את המחלוקת.

    בהצלחה

    19 בספטמבר 2016
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?