דמי מעבר מחביל חו"ל בגולן טלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • סיון יורן

    נשלח ע"יסיון יורן 09:22, 11 בספטמבר 2016

    שלום, לפני כ3 שבועות, לפני נסיעה לחול התקשרתי לברר לגבי מעבר לחבילת חו"ל של גולן טלקום, ובמסגרת זה ביררתי לגבי מעבר בחזרה לחבילה הרגילה שלי כשאחזור לארץ. דיברתי על כל עם לפחות 3 נציגות שונות בימים שונים כדי לוודא את הפרטים שניתנו לי- במידה והחבילה שלך תהיה בתוקף תוכלי לחזור אליה בדמי מעבר של 49 שקלים, ובנוסף ניתן לעבור בין חבילות רק בכל 15 לחודש. היו לי על כך מספר וויכוחים עם הנציגים ואף נאמר לי שמאחר ודמי המעבר עולים כמו כרטיס סים חדש, עדיף לי להצטרף כלקוחה חדשה ואז להתנתק. בסוף החלטתי לעבור לחבילת חול עם המספר שלי וכשביקשתי לחזור לחבילה המקורית שלי פתאום נאמר לי שזה בעלות 149 שח. מאז אני מבקשת שיאזינו להקלטות השיחות שלי עם הנציגות, כעבור שבועיים ולאחר שהתעקשתי לדבר עם מנהל, חזרו ואמרו לי שהאזינו רק לחלק מהשיחות ושדברים אלו לא נאמרו שם. לטענת המנהלת לא היתה התייחסות בשיחות כלל לדמי מעבר (שקר מוחלט, מה גם שמצבם גרוע יותר אם לא אמרו לי שאהיה מחוייבת בדמי מעבר בין חבילות). כמובן שהם לא מוכנים להעביר את ההקלטות, רק דרך בית משפט. אציין רק שלפני מספר ימים שודרה כתבה בתוכנית חסכון בדיוק על מקרים כמו שלי כך שזהו אינו מקרה יחיד ופרטני כלל של החברה (פניתי על כך גם למערכת התוכנית). כיצד כדאי לי לנהוד ואיך אפשר לבקש את ההקלטות? תודה רבה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    14:15, 19 בספטמבר 2016

    שלום רב,
    ביכולתך לפנות אל החברה פעם נוספת בכתב בדואר רשום עם אישור מסירה, לעלות טענותיך ולדרוש את ההקלטות.
    ככל והמכתב לא יישא פרי, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות ובמסגרת התביעה להגיש בקשה לבית המשפט שיורה לחברה להמציא לך את ההקלטות בעניינך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.