לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מאיר

הטאבלטים במתנה של חברת פלאפון

לפני כשנה הצטרפתי לחברת פלאפון בסניף בפ"ת המנהלת אמרה לי שהעסקה הכי זולה עולה 70 ש"ח לחודש אבל היא תסדר לי שאני אשלם 35 ש"ח לחודש ועוד 35 ש"ח עבור טאלאט כך שאני מקבל את הטאבלאט במתנה .עבור 5 טלפונים קבלתי 5טאבלאטים "מתנה" עקב פירסומים על הונאה של חברת פלאפון בדקתי שהעסיקה עבור השיחות עולה 35 ש"ח והמנהלת עבדה עלי. חברת פלאפון טוענים שהם הציעו לי לקנות טאבלאטים ואני הסכמתי. אני הסכמתי לקבל אותם במתנה ולא בתשלום. מה ניתן לעשות כעת?

עו"ד נבו למפל

שלום רב, ככל ולא קיבלת הסכם התקשרות או לא חתמת על הסכם התקשרות במעמד הפגישה, המעיד על קבלת הטאבלטים תמורת סכום כסף, אזי, על פניו, טענותיך מבוססות. אף אם הוסבר לך בעל פה כי הטאבלטים ניתנים לך חינם אך בפועל חתמת על קבלתם בתשלום, יתכן ויש לך זכויות בכך שהוטעית במעמד הפגישה, כפי שהינך טוען. בכל מקרה, המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום אל חברה הסלולר והעלה טענותיך. בהצלחה

מאיר

פניתי לחברת פלאפון והם אומרים שהם לא מחלקים מתנות שהם הציעו לי לרכוש אצלם טאבלאטים ואני הסכמתי . ידוע לי שאנשים רבים בעיקר מבוגרים כמוני נפלו לסיפור הזה. השאלה האם משהוא הצליח לקבל משהו מחברת פלאפון?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר