open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 27 באוקטובר 2016

            תקון כושל של מעבדת סמסונג וגרימת נזדק

            החברה לא עמדה בהתחייבות למכשיר תקין

            27 באוקטובר 2016
          • 27 באוקטובר 2016

            תקון כושל של מעבדת סמסונג וגרימת נזדק

            בהמשך לכותרת הנ"ל.... בעקבות תקלות שונות בנווט 4 שרכשתי מסמסונג, מסרתי את המכשיר לתיקון. לאחר כ 10 ימים קיבלתי את המכשיר חזרה אך עם תקלות חוזרות. מסרתי את המכשיר שוב לתיקון. כעבור שבוע בערך, אמרו שהמכשיר מוכן .ניגשתי לקחת וכשפתחתי אותו, גיליתי מסך חצוי לשני צבעים שונים, מה שלא היה קודם לכן. באותו מעמד מסרתי את המכשיר שוב לתיקון. החברה מתחייבת לתיקון של עד 10 ימי עבודה. מאז שמסרתי, עברו כ- 25 ימי עבודה ורק היום היה "מוכן". ניגשתי לקחת אותו , והפלא ופלא- התקלה במסך רק החמירה, הפעם לא רק שיש שני צבעים, אלא גם סימני סדקים פנימיים. השארתי שוב את המכשיר למעבדה.
            אני בא ושואל- לא ביזיון??? לא חושב שבנסיבות אלו אוכל להישאר אדיש, המכשיר בתיקונים כבר חודשיים!! ובפעם האחרונה ועכשיו, חוזר לתיקון בגלל נזק שלא אני גרמתי לו!!! מה עושים? אני מוכנה לתבוע ולא לשתוק להם, יש גבול!! בבקשה עצתך להמשך פעילותי נגד סמסונג. תודה

            27 באוקטובר 2016
            • 9 בדצמבר 2016

              תקון כושל של מעבדת סמסונג וגרימת נזדק

              שלום,
              ככלל, ככל ואריכות הבדיקה מנוגדת להסכם האחריות בין הצדדים הדבר אינו תקין ועלול לגרום נזק שבאי קבלת המכשיר.
              כמו כן , ככל והמכשיר מגיע בצורה בלתי תקינה, יתכן וניתן לבטל את העסקה לאור חוק המכר. דהיינו המוצר אינו עומד בסטנדרטים הנדרשים והסבירים.
              בהצלחה

              9 בדצמבר 2016
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form