open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 11 בדצמבר 2016

            מכשיר lg g4 במעבדה יותר מ40 ימים

            לפי הקבלה שקיבלתי כששמתי את הפלאפון במעבדה התיקון הינו עד 14 יום. רכשתי את המכשיר מחנות פרטית דרך יבואן מקביל לאחר שחלפו אותם הימים התקשרתי אל שירות הלקוחות של אותה מעבדה ובה נאמר לי שזאת תקלה נפוצה ויש חוסר במלאי של לוחות אם ולכן זמן התיקון ימשך עד 21 יום. היום כבר עברו 43 ימים. בשבועיים האלה התקשרתי אליהם יותר מ15 פעמים כשכל פעם ניסו למשוך אותי ושיקרו לי שלמחרת המכשיר יגיע אלי. בנוסף ביו 2 נציגות כשאחת מהן התחזתה למנהלת ושתיהן הבטיחו שיחזרו אלי למחרת עם תשובה ולא חזרו. המנהל התנער מאחראיות ואמר שהוא במקצוע שלו עורך דין ושאין לי מה לעשות עם זה כמו כן התשובות שלו היו מאוד לא נעימות ובוטות. לאחר חצי שעה שיחה איתו ביקשתי פיצוי על היחס של הנציגים ושלו ועל כן שאני עם מכשיר טלפון זמני שהייתי אמורה להחזיר לבעליו לפני שבועיים הוא אמר שלא מגיע לי פיצוי והשיחה נותקה (או שהוא ניתק) והוא לא חזר אלי. כמו כן באותה שיחה אמר שהמכשיר שלי בין כה וכה מחר יהיה אצלי. מאז אותה שיחה עבר שבוע. התקשרתי אליהם היום בשנית והם אמרו לי שהמכשיר יהיה אצלי עד סוף השבוע. השיחות שלי איתם לא מוקלטות אבל יודעת בוודאות שהם הקליטו. מה ניתן לעשות??

            11 בדצמבר 2016
          • 6 בפברואר 2017

            מכשיר lg g4 במעבדה יותר מ40 ימים

            שלום
            על פניו, זמן התיקון בלתי תקין.
            ככלל, יש לבחון את הסכם האחריות/התקנון. דהיינו כתוב 14 ימים אולם יש לבחון את התקנון בדבר עיכוב עקב חוסר במלאי. ככל ולא עודכנתם לגבי תקנון המפרט לגבי תנאי האחריות, הדבר אינו תקין.
            ביכולתך לשלוח מכתב אל החנות ולהעלות טענותיך.
            ככל והדבר לא יואיל ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט תביעות קטנות להוכחת טענותיך.
            בהצלחה

            6 בפברואר 2017
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form