• 11 בינואר 2017

    לאחר פניות והבטחה כי נותקתי בטלפון - סלקום עדיין מחייבים אותי על המנוי

    אישתי ואני עברנו לארה"ב עקב שליחות שלי.
    בחודש ספטמבר שלחתי באמצעות אתר נתק בקשה לניתוק לקו הנייד של אישתי לחברת סלקום (יש לה רק סים ולא שום ציוד שלהם).
    מאחר ועדיין חוייבנו ניסיתי ליצור איתם קשר במייל ובטלפון והם חזרו אליי בשעות הלילה שלנו כך שלא הצלחתי לענות ושלחנו שוב דרך אתר נתק.
    בחודש נובמבר הצלחנו לתפוס אותם בטלפון ובשיחה הם הבטיחו לנו שנותקנו. ביקשנו לקבל הודעת ניתוק במייל אך אמרו לנו שהם יכולים לשלוח רק בפקס או בדואר רגיל (חברת התקשורת הגדולה של ישראל עדיין תקועה בשנות השמונים), ביקשתי גם החזר על החודשים ספטמבר אוקטובר נובמבר וביקשו ממני לשלוח להם את הקבלה של אתר נתק והם יחזירו לי. כמובן שלא קיבלתי מהם שום תשובה ובכרטיס האשראי שלי בחודש ינואר עדיין מופיע החיוב על סלקום.
    האם אני יכול לבטל את החיוב בחברת האשראי? מה עוד אני יכול לעשות במיוחד כשאני בארה"ב? יש לי את השיחה טאת כל המיילים ששלחתי אליהם שמורים.
    תודה על הייעוץ

    11 בינואר 2017
  • 6 בפברואר 2017

    לאחר פניות והבטחה כי נותקתי בטלפון - סלקום עדיין מחייבים אותי על המנוי

    שלום,
    איני ממליץ לבטל חד צדדית את הוראת הקבע.
    המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל החברה , העלה את טענותיך. ככל חברת סלולר מחויבת לענות על מכתבים מעין אלו.
    בהצלחה

    6 בפברואר 2017
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?