לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דמיאן

תביעה נגד חברת פלאפון עקב תשלום גבוה מזה שסוכם

שלום רב, לפני 4 חודשים התקשר אליי מנהל דוכן בתחנה מרכזית בבאר שבע אשר הציע לי (עקב חוסר שביעות רצון שלי בגלל מכשירים במתנה שקיבלתי מהם בעת רכישת מחשב נייד ושבסוף אני משלם עבורם) רכישת מכשירים חדשים שהם רצו לשווק. הגיע נציג לביתי ואמר לי שבמקום לשלם כל חודש סכום של 480 ש"ח כפי ששילמתי, אני אשלם 430 ש"ח וגם שיסדירו לי את החשבונית. אני הקלטתי את השיחה בהסכמתו של הנציג לפני ההסכם. בנוסף הוא אמר לי שאם לא מסתדר העניין אני יכול לדבר עם המנהל והוא יסדר הכל, דבר שהמנהל אישר מולי ושאם אני רוצה בכל רגע אני יכול לבטל את ההסכם, להחזיר את המכשירים ושהכל יחזור להיות כמו קודם. פניתי אליו כי ראיתי שהחשבוניות שלי הגיעו לסכומים בין 500 ל600 ש"ח לא כפי ססוכם (430 ש"ח) ועד עכשיו לא קיבלתי תשובה או הסדר. הוא לא רוצה שאני אחזיר את המכשירים כי נעשה בהם שימוש ומבטיח לי כל פעם שהוא יסדר את העניין אבל כלום לא קורה כבר 4 חודשים. יש לי הקלטה של ההסכם והתכתבות מול המנהל בעניין הסירוב. האם יש טעם להגיש תביעה? כיצד אני עושה זאת? מול מי אני מתנהל? תודה מראש על העזרה

עו"ד נבו למפל

שלום ככל ויש ברשותך אסמכתא ברורה לסיכום בין הצדדים אזי ביכולתך להוכיח את טענותיך ביתר קלות. המלצתי ראשית כי תפנה במכתב בדואר רשום לחברה ודרוש החזר כספי עבור התשלומים שנגבו ביתר וכן החלת ההסכם בין הצדדים כלשונו ומיידית. ככל ומכתב זה לא יועיל ביכולתך לשקול הגשת תביעה קטנה. בהצלחה

מיכאל

שלום, נבו, לי יש בעיה דומה לשל דמיאן עם דינמיקה סלולר, גם אני הקלטתי שיחה עם מנהלת דוחן מחירות שהתחייבה על המחיר, אבל היא לא ידע שהקלטתי. האם יש איזה סיכוי בדין? תודה!

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר