קנינו סים חו"ל שהתגלה בחו"ל כתקול. נאלצנו לרכוש מחב' השכרת הרכב GPS שהיה מיושן
בקיצור, נגרמו לנו נזקים, גם בגלל בזבוז זמן בגלל אי יכולת להתחבר לאינטרנט ול WAZE לשם התמצאות, לא הייתה אפשרות לתקשורת ביננו, כך שנאלצנו לקבוע נקודות פגישה ולהמתין זה לזה (למשל בפארקים עם הילדים) וגם אחרנו לטיסה חזרה בגלל הטעייה של מכשיר ה GPS ולאלצנו לרכוש כרטיס נוסף. בהליך גישור - הציעה חב' הסלולר סכום מגוחך כפיצוי. הם אמנם הודו בכך שהסימים תקולים, ואף החזירו לנו את סכום הרכישה שלהם, אך הטענה היא ש"תקלות יכולות לקרות", ושלא ניסינו ליצור אתם קשר כלשהו. למרות שזה לא מדויק. בכל מקרה, גם אם היינו יוצרים קשר, סביר להניח שהם לא יכלו לעזור בפתרון לסימים התקולים. אנו מתלבטים אם להמשיך לדיון המשפטי (נקבע תאריך). אשמח לראות תקדימים דומים. אני לא מצליחה לאתר.