open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 16 במאי 2017

            תביעה ייצוגית בעקבות חבילת חו"ל - אחת מספקיות הסלולר

            אני מתגורר בחו"ל ולכן התחברתי לחבילת חו"ל של הספק, נאמר לי כי החבילה פגה לאחר 45 יום של שהיה בחו"ל. אתמול הופתעתי לגלות כי בתום ה45 יום החבילה התעדכנה אוטומטית לחבילה יקרה ולא חזרה לחבילה הזולה והמקורית שלי. נציג אחד טוען כי זה נאמר לי (אני אופתע אם זה המקרה) נציגה אחרת טוענת שאני אמור להבין את זה לבד (לא ברור לי על סמך היא אומרת את זה) ומנהל בכלל טוען כי זו מדיניות.

            אני מריח פה ייצוגית. מה דעתך?

            16 במאי 2017
          • 29 במאי 2017

            תביעה ייצוגית בעקבות חבילת חו"ל - אחת מספקיות הסלולר

            שלום אילן,
            לאור הכתוב, אכן תגובות תמוהות של נציגי החברה.
            ככלל, לאחר תום החבילה לא ניתן להחיל חבילה אחרת, בטח יקרה יותר, ללא הסכמת הצרכן וללא ידיעתו.
            ממידע זה, איני יודע עם המקרה מתאים לתביעה ייצוגית, יש לבחון זאת באופן מפורט.

            ככל ויש צורך בסיוע נוסף, נשמח לעמוד לרשותך.


            עו"ד נבו למפל
            מומחה בתחום דיני הסלולר

            29 במאי 2017
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form