לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אילן

תביעה ייצוגית בעקבות חבילת חו"ל - אחת מספקיות הסלולר

אני מתגורר בחו"ל ולכן התחברתי לחבילת חו"ל של הספק, נאמר לי כי החבילה פגה לאחר 45 יום של שהיה בחו"ל. אתמול הופתעתי לגלות כי בתום ה45 יום החבילה התעדכנה אוטומטית לחבילה יקרה ולא חזרה לחבילה הזולה והמקורית שלי. נציג אחד טוען כי זה נאמר לי (אני אופתע אם זה המקרה) נציגה אחרת טוענת שאני אמור להבין את זה לבד (לא ברור לי על סמך היא אומרת את זה) ומנהל בכלל טוען כי זו מדיניות. אני מריח פה ייצוגית. מה דעתך?

עו"ד נבו למפל

שלום אילן, לאור הכתוב, אכן תגובות תמוהות של נציגי החברה. ככלל, לאחר תום החבילה לא ניתן להחיל חבילה אחרת, בטח יקרה יותר, ללא הסכמת הצרכן וללא ידיעתו. ממידע זה, איני יודע עם המקרה מתאים לתביעה ייצוגית, יש לבחון זאת באופן מפורט. ככל ויש צורך בסיוע נוסף, נשמח לעמוד לרשותך. עו"ד נבו למפל מומחה בתחום דיני הסלולר

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר