לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רחל טרעגער

חיפשתי להוזיל חשבון הפלפון וספק ותשתית שלי קבלתי הצעה מHOT תשתית ולא עומדים בהצעה. ועוד אומרים שאין מחירים ועצעה כזאת במחשב לאחר ששאלתי האם מוקלט השיח

לאחר סקר שוק היה כדאי לי לעביר מספר סלולרים לHOTMOBILE ולשנות מחיר ותנאים שהיו קיימים בHOT תשתית יחד עם שני קווים ביתיים. לאחר החלטה שנעשה לאחר הרבה בירורים במספר ימים התקשרתי לHOT תשתית וקבלתי הצעה עוד יותר טובה לאותו יום. (זה לפני יומיים) אמרתי שעוד היום אחליט רשמתי מספר אישור הצעת מחיר ושם המוקדנית. התקשרתי לHOTMOBILE ואמתתי את נתוני הצעה האחרונה ופרטים חשובים על העברה מחברות אחרות לחבילה שלהם וקבעתי את העסקה ורשמתי הכל. אז חזרתי לHOT תשתית כדי לסגור איתם את העצעה שנתנו לי כמה שעות קודם. אז התחילו הבעיות! הפקידה שענתה אמרה שהפקידה הראשונה כבר לא נמצאת אבל אפשר לסגור איתה כי הכל במחשב. אבל פעמיים השאירה אותי בהמתנה ארוכה כדי לשאול על המחירים שקיבלתי ובפעם השני'ה אני נתקתי מרוב עצבים . כשהתקשרתי שוב לא רצו להעביר אלי'ה השיחה באומרים שהמוקדן השלישי יכול לעזור לי - זאת אומרת להתחיל הכל מחדש- מלחמת הטשה!!!!! אמרתי שאני מסיימת פה ולא רוצה את העסקה וגם אבטל העסקה עם HOTMOBILE. נתקתי. 1/2 שני' לאחר מכן הפקידה הקודמת מתקשרת כאילו התכוונה לעשות את זה בלי קשר לאירוע שעצבן אותי מאוד. ואז רצתה לסגור במעט מילים כל העסקה "כפי שדיברנו"...לא הסכמתי! שאלתי ואמרתי שרוצה שיהיה מוקלט השיחה וחזרנו על כל התנאים שהם: 75 ש"ח לתשתית עם 100מגה לחודש לשנה, ושתי טלפונים בייתיים ב9.9 ש"ח כל אחד לחודש במשך שלושה חודשים כאשר אחד כבר היה בשירות אצלם והשני צריכים להוסיף לשירות ללא הגבלה אז היא לא רצתה שוב פעם . ביררה ואמרה שרק בגלל שאמרו לי קודם יתנו 1000 דקות לחודש במחיר זה ולאחר שלושה חודשים שתי הטלפונים יעברו למחיר של 40 ש"ח הכל כולל מע"מ. ואמרה שטכנאי יחזור אלי לעשות כל התפעול דרך הטלפון בימים הקרובים. (כי לא הבנתי איך היא לא שאלה אותי מה המספר הנוסף). אתמול מוקד HOTMOBILE התקשר להמשיך לשוחח איתי על מה שביררתי אצלו לפי כמה ימים אמרתי לו שסגרתי עסקה איתם יום לפני. שאל עם מי ואמרתי לו. אתמול יותר מאוחר קבלתי בדואר את ה4 SIMIM. היום בבוקר קיבלתי טלפון מפקידה מHOT תשתית ששוחחתי איתה לפני כמה ימים כדי לעזור לי לעשות איתם את העסקה . אמרתי לה שכבר סגרתי איתם לפני יומיים. מיד אמרה שהיא לא רואה שום שינוי במחשב לגבי השירות שלי מHOT. בקשה ת.ז. שלי של בעלי בדקה (כאילו!) שוב ואמרה שאין כלום. ובמהירות מנסה לחזור על מחירים הרבה יותר גבוההים שזה מה שקיים להציע.....בקשתי את המוקדניות (אחד משניהם) שהיה רשום לי אז אמרה לי שלא קיים שוקדנית כזאת שם, ושאני לא קבלתי מחירים כאלו מטעם HOT כי הם לא קיימים וכו'......ודוחפת לסגור מה שיש.....אמרתי שלא אעשה את זה ...בקשתי את ההקלטה, היא אמרה שאין דבר כזה!!!!! כל התשובות היו כדי לעשות אותי - המשוגעת שלא יודעת מה מדברת. מדברת שטויות ומתעצבנת סתם.....אמרתי אין צורך לכלום "אני לא מעוניינת להמשיך אתכם" וסגרתי. שני'ה לאחר מכן מתקשרת אלי מוקדנית ה"בסדר" של HOTMOBILE שכל אורך הטלפונים הם אומרים שהלקוח צריך להתקשר ל"חברה השני', כי אין קשר ביניהם" .....היא ישר דיברה על זה שאני מדברת על סכומים שלא קיימים בHOT ומציעה לי מחיר לטלפון הנוסף כפי שהיא הציע בעת סגירת העסקה ולא רציתי בגלל שקבלתי הצעה מHOT ישירות יותר טובה זמן מה לפניכן. אז אתה מבין שעובדים עליך ובגדול גם על המחיר גם על ההקלטות גם על המתן שירות!!!!!!!!!!!!!!! לאן לפנות??????

עו"ד נבו למפל

שלום, ככל ויש בידך אסמכתאות המוכיחות את הסיכומים שנערכו עם הנציגים של הוט, אשר לאחר מכן הוכחשו, יש בידך זכויות כנגד החברה. המלצתי הינה לפנות במכתב אל החברה ולטעון טענותיך המפורטות לגבי הסיכומים המפורטים שהוכחשו לאחר מכן כל ידי נציגים אחרים. בברכה עו"ד נבו למפל מומחה בדיני סלולר

רחל טרעגער

שלום וברכה! תודה על ההתייחסות! מכוון שאין לנו גישה להקלטות שלהם והם לא מסכימים להעביר אותם לנו, ועוד שהם לא שולחים שום דבר בכתב על מה שסוכם טלפוני עם הנציג מכירות שלהם אז אין לי שום הוכחה על התנאים שהם אמרו לי טלפונית חוץ ממה שרשמתי לי בכתב ידי. זה אומר שאין סיכוי שהתלונה שלי ישיג תוצאות? היום חזרה אלי נציגת פניות הציבור של HOT תשתית.... כמעט סגרתי את העסקה המקורית איתה ...אמרה שכל מה שאמרתי כתוב לה במחשב : שכן קיימת המוקדנית בשם אינגה והתנאים שסיכמנו במספר הפני'ה שרשמתי....אבל לקראת הסוף היא מדגישה שמחיר כזה רק לשיחות לנייחים בלבד! מה שלא זכור לי שכך סוכם בשום אופן!!!!! בינתיים הבנתי שההעבירו את התנאים של התשתית והקו ביתי שכבר היו אצלם לתנאים יותר טובים אפילו שאמרתי שאני לא רוצה שום שינוי איתם ושום הסכם איתם בסוף השיחה ב16.05. התקשרתי לHOTMOBILE היום לוודא שהמוקדנית כיבדה הביטול שירות שאמרתי לה בטלפון והיא אמרה "בטח שלא יש הסכם טלפוני שלחתי לך הSIMIM את כבר משלמת" אפילו שאין לה המספרי סלולריים שהתכוונתי להעביר אליהם. היא שלחה הSIMIM ולפני ליצור איתי קשר להמשך הפעלתם קרה מה שקרה ובשיחה טלפון איתה אמרתי שלא רוצה הסכם איתם. מה עלי לעשות ? רחל

עו"ד נבו למפל

שלום, קיימים פרטים רבים למקרה זה. המלצתי הינה לפנות לייעוץ משפטי לבחינה מפורטת של מכלול הנסיבות ואפשרויות הפעולה. עו"ד נבו למפל מומחה בדיני סלולר

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר