open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 11 ביוני 2017

            חיוב מחברת סלולר ללא סיבה

            ביקשתי לצרף אותו ואת אשתי לחברת סלקום
            אמרו לי שכרטיסי ה sim ששלוחים לי בחינם וגם המשולח
            בסופו של דבר ביטלתי את המשלוח מכיוון שדחיתי את קניית הפלאפון החדש
            לאחר חודש ראיתי חיוב על סך 30 שח
            התקשרתי לסלקום כדי לברר על מה גבו ממני תשלום ואמרו שהתשלום הוא על המשלוח
            אמרתי להם שיבדקו בשיחות מוקלטות והם בדקו ואמרו שהם מצטערים ושבאמת אמרו לי שהמשלוח חינם
            צעקתי עליהם שהם מעסיקים אנשי מכירות שקרנים שלא דואגים ללקוחות ושהם משתמשים בשיטת המצליח ושהם צריכים להקים מחלקה של בירורים כאלו כי זה הכי חשוב
            בנוסף גם ביקשתי שיטפלו באיש מכירות הזה והמנהל בכיר אמר לי שהוא מצטער והוא יטפל בזה ולא הציע לי שום פיצוי
            יש לי את הכל מוקלט
            רציתי לדעת האם יש פה עילה לתביעה

            11 ביוני 2017
          • 11 ביוני 2017

            חיוב מחברת סלולר ללא סיבה

            שלום,
            להבנתי, לא הוחזרו לך 30 השקלים ששילמת, ככל וכך הדבר המלצתי הינה לשלוח מכתב אל החברה בדרישה להחזר הכסף שנלקח ממך.
            מהפירוט איני משוכנע כי קיימות עילות לתביעה.

            עו"ד נבו למפל
            מומחה בדיני סלולר

            11 ביוני 2017
            • 11 ביוני 2017

              חיוב מחברת סלולר ללא סיבה

              סליחה!

              הכסף הוחזר אלי במלואו

              השאלה שלי האם יש עילה לתביעה על כך שאני הייתי צריך לבדוק אותם בציציות

              11 ביוני 2017
              • 12 ביוני 2017

                חיוב מחברת סלולר ללא סיבה

                שלום
                לאור מה שפירטת, איני משוכנע שיש עילות מבוססות להגשת תביעה כנגד החברה.

                12 ביוני 2017
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form