לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אסף בן יוסף

אחריות על טלפון סלולרי

שלום רב, קניתי טלפון מחברה מסויימת, ולאחר פחות משנה הפסיק הטלפון לתפקד (לא נדלק) לטלפון אחריות של שנה ולכן פניתי אליהם, והם אמרו שהתיקון יקח לפחות שבועיים. לאחר שלושה שבועות, לאחר חודשיים, ולאחר שלושה חודשים, יצרתי קשר עם החברה, וקיבלתי את אותה תשובה: " הטלפון נמצא במעבדה בחו"ל, נודיע לך ברגע שתהיה תשובה" לאחר 4 חודשים (או קצת יותר) , לחצתי כדי שיסבירו לי מה קורה עם העניין, כיוון שזה עבר את גבול הסביר כבר מזמן, ואז קיבלתי את ההסבר וההצעה הבאה: "ישנה בעית חומרה עם המכשירים הנ"ל , ואין איך לתקנם. אנחנו מציעים לך במקום טלפון מדור ישן יותר כולל אחריות" אני סירבתי, והצעתי 3 אפשרויות אחרות: 1) החזר הסכום שעלה הטלפון 2) טלפון חלופי עם נתונים זהים או טובים יותר 3) הטלפון שלי, מתוקן (מה שמסתמן לא ריאלי) אציין כי בשל הזמן הארוך, כבר קניתי טלפון אחר במקום הטלפון הנ"ל. והשאלה היא , בעצם , מה אני יכול לעשות על מנת לקבל החזר כספי, ואף פיצוי עבור ההתנהלות של החברה ובזבוז הזמן שלי. נראה ששלב המו"מ הגיע לסופו , כיוון שלא הגיבו להצעה שלי (כרגע הטלפון 5 חודשים אצל החברה) שאלה נוספת היא, במידה ויש case, ובמידה ואקבל את מה שמגיע לי, האם יש דרך "להעניש" את אותה חברה על מנת שלא תחזור על מעשה כזה עם לקוחות עתידיים? בברכה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר