חיובים לאחר ניתוק מחברת פרטנר
הצתרפתי לחברת פרטנר בחודש ספטמבר, לתוכנית שכוללת פרטנר tv וקו אינטרנט בייתי. נאמר לי כשהצתרפתי שהחודש הראשון הוא ללא עלות והם לא יחייבו אותי כל עוד לא הגיע טכנאי שיתקין את הטלוויזיה. לאחר יומיים הגיע אליי המודם של האינטרנט והתחברתי לשירות אינטרנט בלבד, ללא tv. מאחר שראיתי שהשירות אינטרנט שלהם איטי ביקשתי לבטל את השירותים של פרטנר, גם של האינטרנט הבייתי וגם של חבילת הtv. נאמר לי שכל מה שעליי לעשות הוא פשוט להחזיר את המודם לאחד מסניפי פרטנר ולנייד את עצמי לחברה אחרת ולגבי הtv אין מה לנתק כי לא חוברתי (לא הגיע טכנאי שיתקין את הtv). עד כאן הכל טוב ויפה. אך זה לא ניגמר.. בחודש אוקטובר קיבלתי חשבונית על סך 66 שקלים בגין שימוש בפרטנר tv. כשהלכתי לסניף לברר מה פשר התשלום נאמר לי שכנראה זאת טעות ושיתקשו אליי תוך 24 שעות ויזכו אותי בסכום שחוייבתי. לא התקשרו ולא כלום. היום חודש נובמבר שוב חשבונית על סך 60 שקלים. נאמר לי בפירוש חד משמעית שאני לא יקבל שום חיובים נוספים ושום "הפתעות" אבל פרטנר כמו פרטנר תמיד אוהבים להפתיע. כרגע אני מתוסכל מהם ולא יודע מה לעשות... לא רק שאני לא מקבל מהם שירות (השירות היחיד שקיבלתי היה במשך שבוע שהיה לי קו אינטרנט) אלא אני משלם להם כל חודש על כלום!!!