משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות סלולרחיוב לא תקין של חברת סלולר
חזרה לפורום

חיוב לא תקין של חברת סלולר

אלכ
אלכס

פניתי לסלקום על מנת לבטל מנוי 1 שלא היה בשימוש, ולהחליף חבילה ל 2 מנויים נוספים שברשותי. סגרתי עסקה של 49 שח לכל מנוי (100 ש"ח חשבונית חודשית). אחרי הסגירה קיבלתי חשבונית 390 ש"ח וחודש לאחר מכן 290 ש"ח. פניתי לחברה והם טוענים שהייתה "טעות" ושהם יזכו אותי. אני כמובן ביקשתי פיצוי על זה שגנבו אותי ב 480 ש"ח והפיצוי שהם הסכימו לתת זה רק 30 ש"ח חד פעמי.... נראה לי פיצוי מצחיק מאוד ואפילו מרתיח אותי. האם יש פה מקום לפיצוי נוסף והאם ההתנהלות שלהם תקינה?