• 16 בדצמבר 2013

    חיוב שגוי בחשבון הטלפון

    שלום !
    אני הייתי מנוי בחברת סלולר על חבילה ללא הגבלה 99 ש"ח בחיוב החודשי ( 25/01/13 )ראיתי שחויבתי על 104 ש"ח
    בעיון בחשבונית אני רואה כי חויבתי על כל מיני שיחות שכביכול היו מחוץ לחבילה
    שוחחתי עם החברה היום הם אמרו שאכן יש טעות וחויבתי על שיחות שלא הייתי אמור לשלם ולכן יזכו אותי על הסכום
    דרשתי פיצוי הם אמרו שהם לא מפצים רק על החיוב השגוי כי היה תקלת מערכת
    אמרתי לה ויתכן שיש עוד לקוחות נפגעים היא הסבירה שזה מחובתו של הלקוח לעבור שאין טעויות בחשבונית.
    מה שלדעתי יתכן והחברה פועלת בשיטת מצליח כי הרי מי יתקשר בשביל 5 שקל
    מה כדאי לי לעשות ?
    תודה!

    16 בדצמבר 2013
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 16 בדצמבר 2013

    חיוב שגוי בחשבון הטלפון

    שלום יוסי
    לאור הכתוב נראה כי החברה אכן מקבלת טענותיך בגין חיוב של 5 שקלים.
    ביכולתך לבקש פיצוי אולם ככלל נדרש שיגרם נזק כלשהו בגינו ינתן פיצוי.

    המלצתי הינה כי תשלח מכתב בדואר רשום אל החברה, פרט את המקרה ודרוש פיצוי כלשהו המתאים למקרה.

    בהצלחה.

    16 בדצמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?