לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יוסי

ביטוח מנהלים-אישור פקיד שומה

לאחרונה החלפתי מקום עבודה ונאמר לי ע"י החברה של הביטוח מנהלים שאני צריך להציג אישור פקיד שומה בגלל שהשכר גבוה מ-12 אלף ש"ח, ובלי אישור אי אפשר להעביר בעלות למעסיק החדש. רציתי לדעת אם זה נכון? עברתי מספר עבודות, כולל עם הפולסיה הנ"ל, ומעולם לא ביקשו ממני להביא אישור פקיד שומה. זה נשמע לי מוזר שכל מי שעם שכר של מעל 12 אלף צריך להביא אישור פקיד שומה שהוא מחליף עבודות.

אבנר בן חיון

ככח הנראה כוונ חברת הביטוח היא לבדוק את האותנטיות של ההגדלה של השכר המבוטח בפוליסה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום קופות גמל ופנסיה