ביטוח מנהלים-אישור פקיד שומה - פורום קופות גמל ופנסיה

שאלה חדשה
  • יוסי

    נשלח ע"ייוסי 21:04, 22 ביולי 2015

    לאחרונה החלפתי מקום עבודה ונאמר לי ע"י החברה של הביטוח מנהלים שאני צריך להציג אישור פקיד שומה בגלל שהשכר גבוה מ-12 אלף ש"ח, ובלי אישור אי אפשר להעביר בעלות למעסיק החדש. רציתי לדעת אם זה נכון? עברתי מספר עבודות, כולל עם הפולסיה הנ"ל, ומעולם לא ביקשו ממני להביא אישור פקיד שומה. זה נשמע לי מוזר שכל מי שעם שכר של מעל 12 אלף צריך להביא אישור פקיד שומה שהוא מחליף עבודות.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד אבנר בן חיון

    אבנר בן חיון,מנהל הפורום

    09:50, 23 ביולי 2015

    ככח הנראה כוונ חברת הביטוח היא לבדוק את האותנטיות של ההגדלה של השכר המבוטח בפוליסה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד אבנר בן חיון

מנהל הפורום: עו"ד אבנר בן חיון

בעל נסיון והתמחות מיוחדת בתחום קרנות הפנסיה וקופות הגמל והביטוח. עו"ד בן חיון שימש כיועץ משפטי של מב
למידע נוסף

03-9105770 חיוג
הודעה

פורום קופות גמל ופנסיה נועד לציבור הרחב על מנת ליתן מענה ראשוני וכללי בלבד לשאלות בתחום החסכון הפנסיוני בקופות גמל ובקרנות פנסיה.

האמור בפורום זה אינו בגדר המלצה ואין לראות בו יעוץ משפטי או יעוץ או שיווק השקעות או ייעוץ או שיווק פנסיוני אלא נועד להבהרה ולהסבר בלבד.  

האמור בפורום זה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי פרטני ליעוץ פנסיוני או ייעוץ השקעות ו/או שיווק פנסיוני אישי על פי צרכיו הספציפיים של כל פונה ומנהל הפורום אינו אחראי לתוצאות השימוש בהן.