תביעות קטנות סלולר נגד חברת הביטוח - פורום תביעות קטנות

שאלה חדשה
  • אורנית

    נשלח ע"יאורנית 21:27, 27 במרץ 2014

    היי, לאחר 4 חודשים עם טלפון נייד חדש שרכשתי דרך האינטרנט, הטלפון שבק חיים. לא יידעו אותי שיש אחריות יצרן ולכן פניתי לחברת דרכה עשיתי ביטוח לטלפון. הטלפון שהה שם שבועיים, במהלכם הוא נפתח, אך לא תוקן (כי "לא היה מס' IMI", מס' סידורי פנימי). כשפניתי לספק, הוא כמובן לא היה מוכן לקחת אחריות על טלפון שנפתח במעבדה אחרת. אני רוצה להגיש תביעות קטנות נגד חברת הביטוח, שלא עשתה את עבודתה וגם לא יידעה אותי שיש לי אחריות יצרן. אילו טענות כדאי לי להעלות? תודה מראש, אורנית

    השב
  • 17:06, 29 במרץ 2014

    ושאלה נוספת: האם יש מקום לצרף לתביעה גם את הספק, שלא יידע אותי ברכישה באינטרנט ובטלפון לאחר מכן מהן זכויותיי בנוגע לשירות שלאחר המכירה, מה כוללת האחריות והיכן ניתן לתקן את המכשיר?

    תגובה
  • 08:56, 30 במרץ 2014

    אורנית שלום ותודה על פנייתך.
    הטענה בדבר יידוע אחריות היצרן אינה בהכרח חבות שיש לייחס לחב' הביטוח,
    המקרה שלך מצריך בדיקה עניינית ועיון במסמכי ההתקשרות והרכישה
    על מנת ליתן לך מענה מקצועי.

    בהצלחה,
    משרד עו"ד רענן בשן

    תגובה
בתי המשפט לתביעות קטנות נועדו לבירורן של תביעות כספיות בסכומים נמוכים יחסית, באופן מהיר ופשוט.  בפורום נשיב על שאלותיכם בענייני תביעות קטנות, התנאים להגשת וניהול תביעה קטנה, סכומי התביעה, עילות התביעה הנידונות במסגרת בית המשפט לתביעות קטנות, וכן, עניינים מרכזיים בתביעות קטנות, כגון, צרכנות, שירותים, סוגי התקשרויות וסוגי עסקאות, ביטול עסקאות, סכסוכים  וכיו"ב.