בוגר תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת תל אביב ומחזיק ברישיון עריכת דין למעלה מ-25 שנה.
עיקר עיסוקו בתחום התעבורה ורישיונות נהיגה.העיסוק כולל ייצוג נהגים בבתי המשפט השונים באישומי תעבורה ובעתירות כנגד רשות הרישוי.
ממקימי ומייסדי עמותת אור ירוק. שימש כסגן היו"ר של העמותה והיועץ המשפטי שלה.
מזה 11 שנה משמש כיו"ר וועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין.
נהגים רבים, וגם אנשים שאין ברשותם רישיון נהיגה מסוים ומעוניינים לקבלו, נאלצים לעיתים להתמודד עם בדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים, על מנת לבחון את השאלה האם אין מניעה בריאותית (פיזית או נפשית) מקבלת רישיון נהיגה. פעמים רבות, החלטת המכון הרפואי מסתכמת לכדי "אי התאמה אישיותית" כטעם לאי יכולת לנהיגה בטוחה. החלטות אלה ניתנות לאחר בדיקה פסיכולוגית ולעיתים אף פסיכיאטרית מטעם רופאי ופסיכולוגי המכון. המונח "אי התאמה אישיותית" מתייחס לאנשים שהבסיס שעומד מאחורי הסירוב לבקשתם הינו ליקוי אישיותי מסוים. המונח הינו מונח "סל" אשר מקיף טווח רחב ביותר של תכונות אישיותיות אשר בגינן יש סיכון לנהיגה בטוחה. הדבר יכול להתבטא בפרופיל נפשי בצבא, עבירות סמים וכן קווי הפרעות אישיותיות, אשר הובאו לידיעת המכון. פעמים רבות מתייחס המכון, בקטגוריה זו, למרכיבים כגון יכולת שיפוט פגומה, חוסר תובנה לחוקי התנועה ולחשיבות לקיימם, חוסר יכולת לתפקד במצבי לחץ, נטייה ללקיחת סיכונים, נטייה לחיפוש ריגושים, עמדות כלפי בטיחות בנהיגה, אחריות, שיקול דעת ויכולת לקויה להפקת לקחים. יש להדגיש כי החלטת המכון אינה סוף פסוק וניתן להגיש ערר בתוך 30 ימים לועדת ערר. מומלץ מאוד להיוועץ בעו"ד מומחה בתחום.