• 14 ביוני 2012

    בזק אונליין

    שלום,
    לפני בערך 4 שנים, פוטרתי ממתחם בזק אונליין, שבתוכו היה את מוקד yes בו עבדתי. (ועוד מוקדים נוספים כמו כללית מושלם, אוסם, מגאר...)
    המתחם שייך לבזק אונליין, והמעסיק הוא בזק אונליין.
    סיבת הפיטורין הייתה - התנהלות לא תקינה מצידי, לטענת המנהלת.
    כיום אני מחפשת עבודה (לאחר חופשת לידה), יוצא שאני שולחת קורות חיים לכל מיני משרות וכאשר פונים אליי לראיון, מחברות שונות מתברר שזה מוקד בזק אונליין.
    כאשר מקלידים את הנתונים שלי, הם יישר רואים שפוטרתי בעבר, ומייד אומרים, אנחנו לא נוכל שוב לקבל אותך, אנחנו רואים שפוטרת בעבר.
    חשוב לי לציין כי יש מוקדים רבים בתוך המתחם של בזקאונליין, וכאשר נשלחים הקורות חיים שלי, אני לא יודעת אם אותו המוקד קשור למתחם הזה.
    העניין הוא שהם הכתימו אותי, ואף מוקד לא מקבל אותי, למרות שהבעיה היתה רק בyes.
    מבחינתי משפיל ופוגע מאוד לשמוע תמיד את המפשט הקבוע: רגע אנחנו רואים שפוטרת בעבר לכן לא נוכל לקבל אותך לאף אחד מהמוקדים שבמתחם.
    למה זה צריך להיות כל כל כוללני? למה ההכתמה הזו? זה כבר מעל 7 פניות מצידם לזימון ראיון למוקדים שונים, וברגע שמעלים את נתוניי, הם שוללים אותי על הסף!
    האם זה תקין? האם אוכל לתבוע אותם על מה שהם עושים?

    14 ביוני 2012
  • 20 ביוני 2012

    בזק אונליין

    פני לתחום עבודה אחר. על מנת לייעץ לך אם לתבוע אותם או לא, צריך לקבל יותר פרטים, פני לייעוץ משפטי

    20 ביוני 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?