לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
משה

חברת החשמל

אני השכרתי דירה לדיירת שהשאירה חובות ולא שילמה חשבונות. חשבון החשמל היה על שמה. כשביקשתי מחברת החשמל להעביר את החשמל על שם השוכרת החדשה הם סירבו ויש לציין שבינתיים הזרם של החשמל בדירה היה מנותק . החוב של החשמל עמד על 4000 שח . משמע שהם נתנו לדיירת להערכתי שנה לחיות בדירה מבלי לשלם חשמל . הם רצו שאני אחתים עורך דין על הצהרה שהיא יצאה מהדירה. עשיתי זאת. והעורך דין עשה טעות כתיב קטנה בהצהרה. תיקן את הטעות בכתב יד וחתם בצד. הוא עשה טעות עם תאריך יציאה. כשהגשתי את זה הם רצו שאני אביא חדש בגלל הטעות. ועדיין סירבו להחזיר את החשמל. כשדרשתי לראות מנהל במקום העובדת שם צעקה "שוטר הצילו שוטר שוטר" כמו שחקנית קולנוע. וסך הכול כעסתי ודרשתי לראות מנהל. רציתי לשאול. כל ההשפלה שעברתי עם חברת החשמל וחוסר הרצון שלהם להחזיר את החשמל זה חוקי? ככה זה צריך להתבצע? אני צריך להביא הצהרה בפניהם שהיא יצאה מהדירה ומתי? או שזה עבודה שלהם להחתים אותי על הצהרה בחברת החשמל. יש חוק בכלל כזה? נראה לי הזוי ודוחה כל מה שעברתי איתם. שלא לדבר על הכסף שהפסדתי בימים האלה שלא הסכימו להחזיר את החשמל לדירה ולא יכלתי להשכיר את הדירה ! .

שגיא בכור, עו"ד ונוטריון

שלום רב לצערנו חברת החשמל הינה מונופול ועל כן אין ברירה אלא ללכת לפי התכתיבים שלה. ביום שיהיה לה תחרות - השירות ישתפר פלאים. בהצלחה,

משה

הכי מרגיז שבארנונה זה היה אחרת לגמרי. בלי הצהרה ובלי נעליים סגרו את החשבון והעבירו על שם השוכרת החדשה. הפלא ופלא בית משפט יכול לקבל הוצאה לפועל לחוב של הדיירת גם בלי ההצהרה המטופשת שלי. ולהגיד את האמת זה בדיוק מה שאני אמרתי כשזה קרה. שיהיה להם מתחרים דבר ראשון שאני עושה זה לעזוב אותם גם אם המתחרים יהיו יותר יקרים!. יום נעים.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזה שכירות - יחסי שוכר ומשכיר