שאלה בסיסית על תיאום מס
ורד
ורדשלום וברכה, ברצוני לעשות תיאום מס החודשים שבהם עבדתי/עובדת במקביל בשני מקומות הם מאפריל והלאה. עד אפריל קיבלתי דמי אבטלה. האם אני צריכה לדווח ב"פירוט כל הכנסותי בשנת המס" גם על דמי האבטלה או כל עוד אין לזה עבודה חופפת אני לא צריכה להתיחס לזה? תודה מראש
RE:
תמי
תמיר פורר, עו"ד (רו"ח)את צריכה לדווח על כל הכנסותיך בשנת המס לצורך ביצוע תאום המס.
RE:
תמי
תמיראת צריכה לדווח על כל הכנסותיך בשנת המס לצורך ביצוע תאום המס