• 17 ביוני 2012

    שאלה בסיסית על תיאום מס

    שלום וברכה,

    ברצוני לעשות תיאום מס

    החודשים שבהם עבדתי/עובדת במקביל בשני מקומות הם מאפריל והלאה.

    עד אפריל קיבלתי דמי אבטלה.

    האם אני צריכה לדווח ב"פירוט כל הכנסותי בשנת המס" גם על דמי האבטלה או כל עוד אין לזה עבודה חופפת אני לא צריכה להתיחס לזה?

    תודה מראש

    17 ביוני 2012
  • 19 ביוני 2012

    שאלה בסיסית על תיאום מס

    את צריכה לדווח על כל הכנסותיך בשנת המס לצורך ביצוע תאום המס.

    19 ביוני 2012
  • 17 ביוני 2012

    שאלה בסיסית על תיאום מס

    את צריכה לדווח על כל הכנסותיך בשנת המס לצורך ביצוע תאום המס

    17 ביוני 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?