לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ורד

שאלה בסיסית על תיאום מס

שלום וברכה, ברצוני לעשות תיאום מס החודשים שבהם עבדתי/עובדת במקביל בשני מקומות הם מאפריל והלאה. עד אפריל קיבלתי דמי אבטלה. האם אני צריכה לדווח ב"פירוט כל הכנסותי בשנת המס" גם על דמי האבטלה או כל עוד אין לזה עבודה חופפת אני לא צריכה להתיחס לזה? תודה מראש

תמיר פורר, עו"ד (רו"ח)

את צריכה לדווח על כל הכנסותיך בשנת המס לצורך ביצוע תאום המס.

תמיר

את צריכה לדווח על כל הכנסותיך בשנת המס לצורך ביצוע תאום המס

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום מיסים