open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 14 בינואר 2017

            המסמכים אליהם קרן פנסיה צריכה להתייחס בוועדותיה

            ועדה של קרן פנסיה היתה צריכה לקבוע נכות רטרואקטיבית אחורה, משנת 2005 ואילך.
            הקרן קיימה 2 וועדות לצורך כך:
            ועדה1- בה נקעה הנכות עד לשנת 2012 ונתבקשו מסמכים נוספים מהעמית- שהועברו לקרן
            ועדה2- בה נקבעה הנכות עד לשנת 2016 ונתבקשו מסמכים נוספים מהעמית- שהועברו לקרן
            ועדה 3- אשר אמורה לקבוע הנכות לגבי העתיד ועדיין לא נתנה החלטתה
            שאלתי היא:
            מה הכללים לגבי ציון המסמכים הרפואיים (שעמדו לרשות הועדה) בכל ועדה וועדה?
            1) האם הקרן מחוייבת בכל ועדה וועדה לציין ברשימת המסמכים שעמדו לרשותה, את מלוא המסמכים וחוות הדעת שהועברו אליה
            במהלך הוועדות השונות? קרי האם בועדה ה3 הקרן מחוייבת לציין ברשימת המסמכים שעמדו לרשותה, גם את חוו"ד שהועברה אליה בהתחלה -טרם קיום הועדה ה1 ? (אציין שחוו"ד זו נותנת הערכה לצמיתות ולכן יש לה חשיבות)

            2) או שהקרן בכל ועדה מחדש מציינת רק את רשימת המסמכים החדשים שהעמית הוסיף על פי בקשת הקרן או מיוזמתו?

            14 בינואר 2017
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form