• 18 באוגוסט 2013

    תיקון מזגן

    שלום,
    אנו גרים בדירה שכורה מזה 9 חודשים. מלכתחילה הבנו שבעלת הבית שלנו בעייתית מאוד, היא מנסה להפיל עלינו את האשמה בכל תקלה בדירה, החל מעובש, דרך נזילות ועד לבלון גז שהתברר כריק חודש בלבד לאחר כניסתנו לדירה.
    עד כה די סבלנו בשקט כי מדובר בתקלות שלא היה לנו כל כך כיצד להוכיח אותן.
    אתמול התקלקל המזגן בדירה- בהתחלה החל לנזול באופן היסטרי, בקצב של דלי שמתמלא ביום! לאחר מכן גם הבנו שהפסיק לקרר אלא רק מוציא אוויר.
    פנינו לבעלת הדירה, והיא אמרה שאנחנו צריכים להזמין טכנאי ולשלם על התיקון.
    בחוזה השכירות רשום שאם מדובר בתקלה שנובעת מבלאי, הרי שהאחריות היא עליה- משכירת הדירה. מנגד, אם מדובר בגרימת נזק עקב שימוש מופרז או במזיד, הרי שהאחריות כמובן עלינו השוכרים.
    כיצד ניתן להוכיח מהו נזק עקב שימוש מופרז ומהו נזק עקב בלאי נורמטיבי? לנו ברור שמדובר בדירה ישנה מאוד, וכך גם המזגן, ופשוט צריך להחליף גז- טיפול שגרתי בכל בית שיש בו מזגן.
    כרגע אנחנו נאלצים לגור אצל ההורים כי השהייה בדירה היא בלתי נסבלת, אין לנו שום כיוון אוויר.
    מה אתה ממליץ לעשות? הפעם אנחנו לא מתכוונים לוותר.
    נודה לעזרתך!

    18 באוגוסט 2013
  • 18 באוגוסט 2013

    תיקון מזגן

    שלום רב
    אין ברירה אלא להזמין טכנאי מזגנים - ושירשום בקבלה על התיקון את מהות התיקון.
    אם אין אמון בין הצדדים יוכל הטכנאי מזגנים לשוחח ישירות גם עם בעל הדירה או להיות בדירה בנוכחות כל הצדדים.
    בהצלחה,
    www.behore.co.il

    18 באוגוסט 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?