אחריות של עובד - פורום דיני עבודה

שאלה חדשה
  • מגי

    נשלח ע"ימגי 19:35, 23 באוגוסט 2015

    אני עןבדת כיועצת מס במשרד רו"ח במשך מספר שנים באופן משביע רצון ללא כל תקלה מקצועית. רציתי לדעת האם המעביד מעסיק אינו יכול לתבוע עובדת שלו על תקלות מקצועית בעבודתה שלא נעשו בכוונה. כלומר בעל משרד ראיית חשבון שמעסיק עובדת יועצת מס בהכשרת ובמידה ונעשתה התרשלות מקצועית שיכולה לקרות במסגרת עבודה מקצועית. זו שאלה עקרונית שעלתה בכנס שהייתי בו. ניתן היה להבין שהאחריות המקצועית הכוללת היא של המעסיק המקצועי הוא רואה החשבון מנהל המשרד. וכל דבר שקורה למעשה באופן מלא הוא אחראי עליו. ואם זה נכון האם זה תקף גם אם העובדת היא שכירה וכם שהיא עצמאית שנותנת שרות למשרד.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד גל גורודיסקי

    עו"ד גל גורודיסקי,מנהל הפורום

    10:03, 24 באוגוסט 2015

    לא ניתן לענות על שאלה מעין זו בפורום זה. ככלל, לעובד אחריות לבצע את עבודתו נאמנה ולקיים את יחסי העבודה בתום לב ובעוד שלמעסיק אחריות כלפי קהל לקוחותיו.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הדר פלד טל

מנהל הפורום: עו"ד הדר פלד טל

עוסקת בתחום דיני עבודה משנת 1997. בעלת משרד עורכי דין בתחום משפט העבודה העוסק בייצוג עובדים ומעסיקים
למידע נוסף

077-4013411 חיוג
הודעה

מתלבטים לגבי הסכם עבודה? התפטרות? פיצויים? בפורום זה, נענה על שאלותיכם בנושאי זכויות העובד, זכויות נשים יחסי עובד-מעביד, בית דין לעבודה, מהם דמי הבראה ומחלה,  דילמות לגבי מעבר בין משרות וזכויותיכם, חישוב פיצויי פיטורין, סוגיות לגבי חוזי עבודה וזכויות נוספות.