• 23 באוגוסט 2015

    אחריות של עובד

    אני עןבדת כיועצת מס במשרד רו"ח במשך מספר שנים באופן משביע רצון ללא כל תקלה מקצועית. רציתי לדעת האם המעביד מעסיק אינו יכול לתבוע עובדת שלו על תקלות מקצועית בעבודתה שלא נעשו בכוונה. כלומר בעל משרד ראיית חשבון שמעסיק עובדת יועצת מס בהכשרת ובמידה ונעשתה התרשלות מקצועית שיכולה לקרות במסגרת עבודה מקצועית. זו שאלה עקרונית שעלתה בכנס שהייתי בו. ניתן היה להבין שהאחריות המקצועית הכוללת היא של המעסיק המקצועי הוא רואה החשבון מנהל המשרד. וכל דבר שקורה למעשה באופן מלא הוא אחראי עליו. ואם זה נכון האם זה תקף גם אם העובדת היא שכירה וכם שהיא עצמאית שנותנת שרות למשרד.

    23 באוגוסט 2015
  • מנהל הפורום עו"ד גל גורודיסקי 24 באוגוסט 2015

    אחריות של עובד

    לא ניתן לענות על שאלה מעין זו בפורום זה. ככלל, לעובד אחריות לבצע את עבודתו נאמנה ולקיים את יחסי העבודה בתום לב ובעוד שלמעסיק אחריות כלפי קהל לקוחותיו.

    24 באוגוסט 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?