open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום


      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 12 בנובמבר 2013

            ויזה עם הערה

            שלום, קיבלתי ויזה בתוקף לשנה.
            לא מצוין עליה כלום חוץ מההערה:״ מטייל עם אבא״

            אם אני טס עם אבי אבל מחליט להישאר שם תקופה
            אחרי שהוא חוזר לארץ, זה יצור לי בעיות?

            12 בנובמבר 2013
          • 13 בנובמבר 2013

            ויזה עם הערה

            Hi Barig,

            To answer your question, no, staying in the US longer than your father should not be a problem as long as you enter the United States with your father and you do not overstay the amount of time that you are allowed to remain in the US. I hope this helps.

            13 בנובמבר 2013
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form