open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום


      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 19 במרץ 2014

            חזרה לארה"ב

            שלום, אני נשואה אזרחית כבר שנתיים.את הגרין כארד קיבלתי באפריל 2013. יש לי ילד משותף עם בעלי החוקי. החלטנו להיפרד ומיולי 2013 עד לרגע זה אני בישראל. נכנסתי לארה"ב לכל חודש דצמבר. השאלה שלי, מכיוון שעדיין לא קיבלתי גרין כארד לעשר שנים היא האם אני עדיין יכולה להיכנס ולצאת ובעוד שנתיים לבקש אזרחות מבלי להתגורר בארה"ב אלא רק להיכנס פעם בחצי שנה. אציין שהכתובת שלי בארה"ב היא עדיין אותה הכתובת של בעלי. אשמח מאוד לכל ייעוץ ואם תתקשר זה בכלל יהיה נהדר... תודה רבה רבה

            19 במרץ 2014
          • 19 במרץ 2014

            חזרה לארה"ב

            Hi Smadar,

            Thank you for your message. Unfortunately, you will not be eligible for US citizenship according to the travel schedule that you described in your message. Instead, in order to be eligible for US Citizenship under your circumstances (i.e. Green Card holder), you must live in the US for 5 continuous years. This basically means that your primary residnce must be in the US, and if you spend significant amount of time out side the US, then you will need to start the 5 years over again when you return to the US with your Green Card.

            Explaining US Citizenship requirements can be somewhat complicated. If you want more details I recommend emailing or calling me directly to set up a consultation. Our office phone number is 03-753-4000.

            Thank you.


            19 במרץ 2014
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form