עו"ד שי גלעד, אחד מעורכי הדין הבולטים ביותר לדיני תעבורה, מייצג את לקוחותיו בכל בתי המשפט ומטפל בכל עבירות התנועה, כולל תאונות קטלניות. הצלחותיו מכות גלים ואף משפיעות על החקיקה בתחום. הוא ממייסדי עמותת אור ירוק ושנים רבות שימש כיועצה המשפטי. במשך יותר מ-13 שנה כיהן כיו"ר ועדת התעבורה בלשכת עורכי הדין וכממונה על פורום מרב"ד, נהיגה בשכרות ותעבורה.
עו"ד שי גלעד, אחד מעורכי הדין הבולטים ביותר לדיני תעבורה, מייצג את לקוחותיו בכל בתי המשפט ומטפל בכל עבירות התנועה, כולל תאונות קטלניות. הצלחותיו מכות גלים ואף משפיעות על החקיקה בתחום. הוא ממייסדי עמותת אור ירוק ושנים רבות שימש כיועצה המשפטי. במשך יותר מ-13 שנה כיהן כיו"ר ועדת התעבורה בלשכת עורכי הדין וכממונה על פורום מרב"ד, נהיגה בשכרות ותעבורה.
נהיגה במצב רפואי בעייתי עלולה להיות מאוד מסוכנת. תפקיד המכון הרפואי לבטיחות בדרכים לבחון את מידת הסיכון, ולהכריע בנוגע לרישיון הנהיגה. מדריך מקיף לנהגים
לאחרונה אנו שומעים על מקרים רבים של תאונות דרכים, שבהן הנהג הפוגע עזב את הזירה ונתפס רק לאחר מצוד נרחב של המשטרה. מעבר להיבט המוסרי, תאונות פגע וברח הן עבירות חמורות שהחוק מתייחס אליהן בחומרה והעונש עליהן כבד
מי הגוף המוסמך לפסול רשיונו של אדם? כיצד נקבע, כי מדובר במקרה של אי התאמה אישיותית של המבקש לנהיגה בטוחה? האם ניתן לערער על הקביעה הזו? על כל אלו ועוד בסקירה שלפניכם
באילו נסיבות ניתן לשלול רשיונו של נהג? מהן תקופות הפסילה השונות, מתי תוטל פסילה על תנאי והאם גם קצין משטרה רשאי לפסול רשיונו של נהג שבצע עבירה? מידע מפורט, לפניכם
פסיקה חדשה של ביהמ"ש העליון קובעת, כי הסמכות לחשב את מניין ימי פסילת רישיון נהיגה על-פי גזר דין מסורה לרשות הרישוי וכי הביקורת השיפוטית על החלטת רשות הרישוי נתונה בידי בית המשפט לעניינים מנהליים. ניתוח קביעת העליון והבעת ביקורת על פסק הדין